باشگاه کاراته امیر سر لشکر شهید علی احمدلو استان قم Karate clubs in the Major Jeneral martyr Ali Ahmadloo Qom Province

محقق : مسعود احمدلو

فواید دوچرخه سواری

 


امروزه مزایای تحرك و فعالیت های بدنی روزمره بركسی پوشیده نیست. تجربه نشان داده است كه افراد فعال، از زندگی سالم تر و شاداب تری برخوردارند، ضمن این كه مقاومت آنها در مقابل تنش های روانی و بسیاری از بیماریها بیشتر است.

توسعه تكنولوژی و پیشرفت ماشین آلات، در كنار تمامی مزایای خود، باعث شده است كه زندگی افراد، كم تحرك تر و ساكن تر شده و این عدم تحرك و فعالیت عضلات و ماهیچه ها كه منجر به سست شدن آنها می شود، عواقب ناگواری به همراه خواهد داشت. در صورتی كه به راحتی می توان از بروز این آسیب ها جلوگیری كرد.




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد احمدلو

محقق : مسعود احمدلو

دوچرخه وسیله ای شاد و راحت

سال‌ها پیش با آمدن تابستان، تب خرید دوچرخه بین كودكان به شدت داغ می‌شد، با گذشت زمان اگر چه هنوز هم دوچرخه‌سواری یك تفریح جذاب برای كودكان و نوجوانان به شمار می‌رود اما رقیبی ارزان همچون بازی ‌رایانه‌ای، عرصه را بر این تفریح سالم تنگ كرده است. دوچرخه‌سواری از دیرباز در بین مردم و به ویژه كودكان و نوجوانان ایرانی مرسوم بوده است و همواره اواخر خردادماه همزمان با پایان امتحانات، بچه‌ها در تب و تاب خرید دوچرخه بودند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد احمدلو

محقق : مسعود احمدلو


چگونه از دوچرخه ثابت استفاده کنیم ؟

دوچرخه ثابت برای افرادی که تمایل دارند برروی قسمت تحتانی بدن خود کار کنند اما علاقه ای به دوندگی ندارند ،بسیار مفید می باشد .
این نوع دوچرخه ، شرایط خوبی را برای تناسب اندام ایروبیکی فراهم می آوردند و عضلات جمع کننده ناحیه باسن ، عضلات ساق پا و ران را تقویت می کنند .
گام اول :
استفاده از دوچرخه ثابت بسیار ساده است . تنها چیزی که شما نیاز دارید ، استفاده از یک برنامه منظم برای استفاده از دوچرخه است . گاهی مواقع بر روی دوچرخه برنامه و تجهیزات مختلفی وجود دارد که شما می توانید از آنها استفاده کنید .
می توانید با کامپیوتر مسابقه بدهید و یا در سربالایی دوچرخه سواری کنید و یا فقط یک فاصله را برای دوچرخه سواری در نظر بگیرد .
گام دوم :
مهمترین بخش در دوچرخه سواری ، نحوه پدال زدن می باشد .
نکته مهمی که در این قسمت وجود دارد این است که از یک فشار ثابت و یکنواخت بر روی پدالها استفاده کنیم و این فشار ثابت را در کل حرکت حفظ نمائیم . پدالها را فقط به پائین فشار ندهید .
اعمال فشار ثابت بر روی پدالها ، عملکرد شما را افزایش می دهد و عضلات بیشتری را درگیر تمرین می کند .
یک سرعت مناسب برای افراد مبتدی می تواند حدود 20 تا 30 کیلومتر در ساعت برای یک مسافت 5 کیلومتری باشد . برای افراد حرفه ای این سرعت در حدود 30 تا 40 کیلومتر می باشد .




ارسال توسط محمد احمدلو

محقق : مسعود احمدلو

دوچرخه سواری

فیزیولوژی دوچرخه سواری: یقیناً دوچرخه سواری حرفه ای روی نیازها و سیستمهای فیزیولوژیکی قرار دارد. شروع این فصل با چگونگی انرژی شیمیایی مورد استفاده در عضلات و همچنین چگونگی و تعدد برنامه های آمادگی جهت انرژی مکانیکی که دوچرخه سواران نیازمند آن می باشند، دقت در سیستم عصبی و عضلانی، بخصوص عضلات پا، تجربیات افزایش فشار، مقادیر مربوط به زمان، و سختی و فشار تمرینات، سیستم ثبت عضلانی مقادیر افزایش بار اضافی و اکسیژن و تغذیه با کار عضلانی. 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد احمدلو
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 148
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 148
بازدید ماه : 414
بازدید کل : 640472
تعداد مطالب : 645
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن







اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

Google



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل